Regulamin Klanowy

Ogólne
  1. Każdy Klanowicz zobowiązany jest do posiadania sprawnego mikrofonu,oraz komunikatora Discord. Uprasza się aby podczas wspólnej gry gracze korzystali z słuchawek, ma to na celu eliminację echa wywołanego przez głośniki.
  2. Każdy klanowicz ma obowiązek przebywania na Discord, będąc zalogowanym na WoT.
  3. Niemożność przebywania w danym czasie na Discord należy zgłaszać oficerom klanu.
  4. Każdy Klanowicz, jeśli jest zalogowany, ma obowiązek pojawiania się na treningach klanowych, bitwach Clan Wars i Twierdzach.
  5. Każdy Klanowicz powinien bronić dobrego imienia klanu - najważniejsza jest kultura osobista i szacunek do drugiej osoby.
  6. Każdy klanowicz powinien rozwijać się w grze, dotyczy to zarówno garażu jak i umiejętności.
Bitwy zespołowe
  1. Podczas rozgrywania wszelkiego rodzaju bitew zespołowych, gracze mają obowiązek słuchania i bezwzględnego wykonywania poleceń wydanych przez dowódcę/ów polowych. Przed wykonaniem manewrów nie będących w zamyśle taktyki, należy zgłaszać taki zamiar dowódcy.
  2. Obecność na bitwach zespołowych jest OBOWIĄZKOWA, jeżeli takowa jest zakładana przez oficerów klanu to jest: Dowódcę, Oficera wykonawczego, Oficera Kadrowego, Dowódcę grupy bojowej. W przypadku kiedy bitwy zespołowe zakładają gracze nie będący oficerami, obecność jest dowolna.
  3. Każdy klanowicz zobowiązany jest do zdobycia minimum 600 łupów w miesiącu (gdzie liczba 600 jest liczba minimalną wymaganą, zaleca się jednak znaczące przekraczanie tej wartości). Trzech graczy z największą liczbą łupów w TYGODNIU, będzie miało pierwszeństwo przy wyborze daty i godziny uruchomienia eventów z twierdzy.
  4. Każdy klanowicz powinien posiadać czołgi odpowiednie do wszelakich rozgrywek zespołowych. Lista najbardziej pożądanych czołgów znajduje się na stronie klanowej w odpowiednim ogłoszeniu.
  5. Podczas gier zespołowych osoby dostępne w tym czasie na wot, są zobowiązane do wejścia do lobby, tak aby dowódca mógł dobrać optymalny skład do gry.
  6. Gracz który w danej chwili nie ma ochoty na grę zespołową, ale dowódca go potrzebuje, zobligowany jest do rozegrania co najmniej trzech gier.
  7. Doboru pojazdów dokonuje dowódca prowadzący daną grę zespołową. 
 Aktywność w klanie
  1. Gracze należący do klanu powinni wykazywać się aktywnością, przynajmniej 3 dni w tygodniu najlepiej w godzinach wieczornych między 20:00 a 24:00.
  2. Za gracza aktywnego uważana jest osoba która w miarę swoich możliwości udziela się w bitwach zespołowych, zaznacza swoją obecność na czacie klanowym, dąży do tworzenia plutonów z innymi graczami, rozwija swoje umiejętności oraz garaż, służy radą mniej doświadczonym klanowiczom etc. 
  3. Aktywność w klanie daje następujące profity: Przyznanie wyższej rangi w klanie, wpływ na ustalanie dat i godzin eventów z twierdzy, odpowiednio większy % ze zdobywanego złota w wojnach klanów. 
  4. Dłuższe nieobecności w grze (powyżej tygodnia) należy zgłaszać oficerom klanu. Gracze nieaktywni w grze powyżej miesiąca otrzymają rangę rezerwisty, po upływie następnego tygodnia zostaną usunięci z klanu(ostateczną decyzje o usunięciu gracza z klanu podejmuje dowódca). 
  5. Gracze którzy są obecni w grze ale nie wykazują jakiegokolwiek zainteresowania i zaangażowania w życie klanu tzw. Duchy klanowe, zostaną uznani za graczy nieaktywnych i usunięci z klanu. 
  • Niniejszy regulamin nie jest wersją ostateczną i może być edytowany. O wszelkich zmianach w regulaminie klanowicze będą informowaniu w dniu dokonania tych zmian.